O tom, že vánočního lenošení už bylo až, až svědčí to, v jakém počtu jsme se tentokrát sešli na naše putování. Byla to sice jan taková nenáročná procházka, ale bylo to moc fajn. Z Jinolic jsme vyrazili přes vrch Brada, dále do Kbelnice a poté až do Jičína.

Tentokrát jsme se sešli, abychom nejen oslavili končící se rok 2012, ale také úspěchy naší obce ve Vesnici roku 2012, kde získala oranžovou stuhu v krajském kole. A také třetí místo v kole celostátním....a toho si opravdu moc ceníme.

"Štědrý večer nastal, koledy nachystal"  Ale my jsme se sešli již po poledni, abychom si u Vánočního stromku zazpívali koledy, zahřáli se svařáčkem, popřáli si krásný Štědrý večer a poté se rozešli do svých domovů.

I letos se děti sešly v klubovně, kde s netrpělivostí očekávaly, zda je i tentokrát navštíví Mikuláš. A dočkaly se. Přišel Mikuláš, čert i anděl.

Všechny děti byly odměněny pár sladkostmi. A poté jim už Mikuláš, čert i anděl zamávali na rozloučenou a pospíchali . . .

V neděli 2. prosince jsme zapálili 1. svíčku na adventním věnci. Také jsme se sešli na návsi, abychom společně rozsvítili vánoční strom.  A to vše při poslechu i zpěvu krásných vánočních koled, které nám zahráli a zazpívali Katka, Zdena a Petr. Předvánoční pohoda pak ještě pokračovala v klubovně, kde svařáček ani groček na zahřátí nechyběl.

Letos se naše výjezdní zasedání konalo v Dohalicích v hospůdce U Jonešů. Sešlo se nás téměř 50% všech členů KPKT. Po přípitku a večeři jsme společně zhodnotili ke konci se blížící rok 2012. Shodli jsme se na tom, že všechny akce pořádané v tomto roce byly úspěšné, a proto se pokusíme je minimálně ve stejném rozsahu . . .

Motto: " Odvažte se snít......."

Další naše dívčí setkání proběhlo v pátek 9.11.2012. Opět nás navštívila nám již dobře známá paní Iva Horáčková, aby nám představila novinky v Mary Kay. A koho s sebou přivezla letos?

Letošní pouštění draků bylo opravdu netradiční! Vítr byl, což o to, ale také chumelilo-docela pěkný zimní den. Ale nás to neodradilo a poté již se draci vznášely po obloze, a doprovázeny byly sněhovými vločkami. Pravda, nevydrželi jsme venku dlouho, byla opravdu nečekaná zima.

I tentokrát jsme natěšeni vyrazili na náš další turistický výšlap. Vlakem jsem dojeli pouze do Ostroměře. Tam jsme se také před naším putováním občerstvili. Výborná polévka přišla opravdu k chuti! A poté jsme již vyrazili. Trochu nás trápila mlha, ale jakmile jsme vystoupali na chlumy, tak tam nás sluníčko již příjemně hřálo.

5. Hubertova jízda v Horních Černůtkách konaná dne 29.9.2012 měla nebývalý úspěch a zatím rekordní účast. Přijelo celkem 42 sedlových koní a 16 kočárových spřežení. K příjemné atmosféře přispělo krásné slunečné počasí. A právě to . . .

V sobotu 4.8.2012 počasí jako stvořené pro výlet. Ani nesnesitelné horko, ani déšť, ale krásné letní počasí. A tak jsme opět vyrazili. Tentokráte jsme vlakem dojeli až do Náchoda, odkud jsme se vydali na Dobrošov- Jiráskovu chatu. Jiráskova chata s rozhlednou (622 m.n.m.) nám nabídla . . .

První volný den prodlouženého víkendu ve čtvrtek 5.7.2012 jsme za krásného letního počasí vyrazili na naše další turistické putování. Tentokrát nás vlak zavezl do zastávky Kyje u Jičína, odkud jsme vyrazili na vrch Tábor (678 m.n.m). Stojí zde jedna z nejkrásnějších rozhleden v Čechách. Výhled . .

V sobotu 16.června se v Černůtkách uskutečnil již 4. ročník soutěže vozatajských spřežení. Počasí bylo jako na objednávku. Sjelo se celkem 12 spřežení, ale nakonec soutěžilo spřežení pouze 11. Diváků bylo tentokráte o něco méně, ale kdo chtěl.

Za krásného slunného počasí jsme vyrazili na příjemnou vycházku. Ze Sobotky jsme se vydali přes Libošovice a dále Prokopským údolím na hrad Kost. Někteří z nás absolvovali i prohlídku hradu. Po krátkém odpočinku a malém . . .

Již z plakátů bylo zřejmé, že se v sobotu 12.května v Černůtkách velmi dobře pobavíme. Vrásky na čele nám však dělala velmi nepříznivá předpověď počasí. V sobotu dopoledne sice pršelo,ale po obědě se začalo "protrhávat" a tím bylo rozhodnuto. Začaly přípravy a v 16,00 hodin "to vypuklo". . .

Na Čarodějnice jsme se sešli v hojném počtu jako obvykle. Tentokrát jsme se nejprve občerstvili, poté jsme společně vyrazili k ohni. A Čarodějnice byly opravdu vyparáděné! Oheň letos hořel v poklidu, takže zásahu hasičů nebylo zapotřebí.  Po návratu od ohně ještě zábava pokračovala v klubovně . . .

21.dubna se konal již tradiční cyklovýlet - Mikroregionem Nechanicko na kole - tentokrát do Horních Černůtek. Počáteční obavy se kolem deváté hodiny rozplynuly a čekal nás příjemný slunečný den. První nedočkavci se sešli na startu u kulturního domu v Nechanicích už v půl desáté. Do cíle Horních Černůtek . . .

Cílem našeho turistického výšlapu na Velikonoční pondělí byl hrad TROSKY. Ještě v neděli jsme sice trochu pochybovali o tom, zda vyrazíme, protože počasí bylo "nic-moc".  Pondělí Velikonoční byl však nádherný slunečný den, i když ráno bylo mrazivé. Jeden jediný krásný den mezi těmi . . .

V sobotu 17. března jsme přítali jaro a zahájili grilovací sezonu. A že jsme toto setkání načasovali opravdu dobře! Počasí nám přálo, bylo doslova jarní. Takže jsme celé odpoledne strávili venku a dobře se pobavili a také dobře najedli. . . . . . A děti ? Ty si také přišly na své . . .

V pátek 9. března jsme se sešli, abychom společně oslavili svátek žen. Každá z přítomných žen dostala kytičku a zákusek ke kávě. A tak to byl zase jeden příjemně strávený páteční večer.

"Pozdraven buď hospodáři,
ať svítí úsměv na Tvé tváři,
právě přišel průvod masek,
aby se tu chvíli zasek.
Z Černůtek sem přišel průvod,
bude sranda, to jsi uhod.
Nejdřív píseň a pak tanec,
jdeme k Tobě na dlabanec.
A až bude po tanečku,
tak nám nalej kořalečku.
Za vše pěkně děkujem,
blahobyt Vám vinšujem"

Po delší době jsme se opět vypravili na turistický výšlap. Naším cílem tentokrát byla Malá skála. Odtud jsme se vydali na kopec se zřícenou Hradu Zbirohy. Dále jsme pak putovali údolím řeky Jizery. Malé občerstvení jsme si dopřáli "U Zrcadlové Kozy",odkud . . .

"My tři králové jdeme k Vám,
štěstí, zdraví, vinšujeme Vám.
Štěstí, zdraví, dlouhá léta,
my jsme k Vám přišli zdaleka.
Zdaleka je cesta naše,
do Betléma mysl naše . . .